سخن بنیانگذار
از بدو تأسیس فراپیشخوان در حوزه خدمات محله محور به شهروندان، با تکیه بر فناوری اطلاعات با طرحریزی استراتژیهای توسعه محور توانستهایم مسیرهای طولانی را در مدتزمانی کوتاه سپری کنیم و با خلق سبد راهکارها، محصولات و خدمات با کیفیت و جامع و نیز تیمی پویا و پایا و همدل، آیندهای روشن فراروی چشم شهروندان این وادیِ پراهمیت بهتصویر کشیم.سلامت سازمانی و صداقت را سرلوحۀ فعالیتهای شبانهروزی خود قرار دادیم تا بتوانیم ارزشمندترین دستاورد خود را که پشتیبانی تکیهپذیر و همگامیِ مطمئن برای نمایندگان و شهروندان است، محافظت کنیم و گسترش دهیم. ما در فراپیشخوان نمایندگان و شهروندان را تنها نمیگذاریم و از آغاز تا انجام و حتی پس از به ثمر نشستنِ هرخدمت ، گام بهگام در کنارشان هستیم و یاریگرِ دوشادوش آنان. خشنودی نمایندگان وشهروندان دریافت کننده خدمت ارزشمندترین سرمایۀ ماست ، نمایندگان فراپیشخوان که دغدغشان رضایت شهروندان است بهدور از اغراقها و شعارها، شرکای حقیقی و همراهان همیشگیِ موفقیتهای ما هستند. تلاش کردهایم در کارگروههای تخصصی پیشخوان های خدمت ، با شنیدن صدای مشتریان و تشخیص درست نیازهای محلی ، شهروندان را قطب نمای حرکت خود در حوزه فعالیت خود قرار دهیم.
مهندس سعید شبانیان
اکنون، مفتخریم که با بها دادن به کارسپاری، تفویض اختیار و طراحی چارت سازمانیِ افقی و تمرکز بر تصمیمگیریهای غیرمتمرکز، سازمانی چابک بنیان نهادهایم که میتواند پا به پای سرعت روزافزون تغییراتِ قرن بیست و یکم و صنعت شتابان نرمافزارها ،پلتفرمها وتکنولوژی روز حرکت کند و همچنین با فراهمآوریِ بستر لازم برای بروز خلاقیتها و مدیریت مقتدر دانش، در موضوع خدمت رسانی تکنولوژی محور و دانشبنیانِ زیرساختی ، سازمانی پیشرو باشیم. یکی دیگر از مسئولیتهای حساس ما در فراپیشخوان اجرای طرح ملی سراسری تَسا و سحکام است توانمند سازی وساماندهی سرویسکاران وکارگران ساختمانی با عنوان طرح تَسا و ساماندهی وحمایت کالای ملی فراپیشخوان همچنان که فعالیتهای خود را بهسوی تبدیلشدن به سازمانی با استاندارهای جهانی پیش میبرد، با ارائه خدمات و محصولات نوین و خلاقانه، پیمودن این مسیر را برای شهروندان محلی خود درسراسر کشور هموار میسازد. نتیجه آنکه در سالهای آینده نیز آگاهانه و جسورانه در مسیر توسعه حرکت خواهیم کرد و داستان کامیابیهای خویش را از زبان مشتریان وفادارمان فصلبه فصل خواهیم نگاشت.
ودرآخر من همیشه و همه جا این مطلب را گفته ام وبه آن ایمان راسخ دارم ودر فراپیشخوان سرلوحه کارم خواهم بود
"برای دستیابی به توسعه وپیشرفت همه جانبه کشور ،محله بنیادی ترین عنصر و حلقه واسط ورابط بین شهر و شهروندان است.
ارزشهای بنیادین فراپیشخوان در چهار دسته زیر قرار میگیرند:
- رابطه برد-برد با ذینفعان
- مسئولیتپذیری و پاسخگویی
- چابکی
- نوآوری
شرکت های هلدینگ شبانیان
هلدینگ شبانیان به منظور ایجاد بستری مناسب در جهت توسعه و ارتقا دانش محور فرنچایزهای ایرانی حرکت در راستای سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی کارافرینی و ایجاد اشتغال پایدار در سراسر کشور با اموزش های سازمان و گستره ملی و مجوز های اخذ شده در سال ۱۳۹۳ تاسیس گردیده است.
از جمله اهداف این هلدینگ می توان به موارد زیل اشاره کرد :
۱. فرهنگ سازی در زمینه فرنچایز
۲. ترویج فرهنگ کارافرینی
۳. توسعه اقتصادی کشور با بهرمندی از سرمایه های مردمی
۴. توسعه اشتغال پایدار
۵. استفاده از کالا و خدمات ایرانی
هدف اصلی ما ایجاد کسب وکار در حوزه های مختلف و ارایه خدمات و محصولات نوین و مرتبط با آن است .
هلدینگ شبانیان علاوه بر ایجاد اشتغال به دنبال ایجاد امکانات و زیرساخت های مناسب میتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات برای افزایش سطح رفاه زندگی است اصلی ترین استراتژی ما در این مسیر جذب صاحبین ایده ، سرمایه گذاران و بهره مندی از مشاوران و نیرو های متخصص و کارآمد است تلاش می نماییم تا بتوانیم با تکیه بر ماموریت خود گامی مهم و به معنای واقعی کلمه در افزایش سطح رفاه عمومی و توسعه اقتصادی کشور و همچنین رضایت رهبر فرزانه انقلاب در راستای بیانیه گوهربار گام دوم اسلامی برداریم.
خط مشی کیفیت
فراپیشخوان به عنوان مبتکر وبنیانگذار تاسیس اولین پیشخوانهای خدمات شهروندی محله محور درکشور بایک دهه فعالیت درحوزه ارائه خدمات هوشمند شهروندی ،ضمن ارج نهادن به منابع انسانی وشبکه نمایندگان خود به عنوان ارزشمند ترین دارایی سازمان وباتوجه به اصل رضایت مشتریان وتعهد دربرآورده ساختن الزامات قانونی،بهبود مستمر درکلیه فعالیت های پیشخوانهای زیرمجموعه وفرایند ها به عنوان خط مشی فعالیت خود را انتخاب کرده ودراین راستا ضمن حفظ،نگهداری وبهبود سیستم مدیریت کیفیت ISO9001:215 دستیابی به موارد ذیل را سرلوحه فعالیت های خودقرارداده است:
۱) توسعه منابع انسانی از طریق بکارگیری نیروی متخصص آموزش دیده و اثربخش علی الخصوص درحوزه های اجرایی
۲) ارتقا و کیفیت خدمات و انجام دقیق تعهدات درراستای افزایش وفاداری ورضایت مندی مشتریان
۲) آموزش و ارتقای سطح دانش ،مهارت،انگیزه وتوسعه قابلیت های مدیران شعب
۳) گسترش استفاده ازفناوری اطلاعات و ارتباطات و استفاده بهینه ازتجهیزات وتوسعه زیرساختی مبتی بر تکنولوژی
۳) گسترش بازار ارائه خدمات
اینجانب تصویب کننده نظام مدیریت کیفیت سازمان بوده و با اعتقاد کامل و عزمی راسخ از این سیستم پشتیبانی نموده و از همه همکاران انتظار دارم ضمن درک صحیح آن در جهت برآورده ساختن خواسته های استاندارد و شکل گیری سیستم مدیریت کیفیت تلاش نمایند. جهت پیشبرد این سیستم و بمنظور حصول اطمینان از کارایی و اثربخشی آن به نماینده مدیریت در امور کیفیت اختیارات لازم تفویض شده است.
بنیانگذار و مدیرعامل
سعید شبانیان
منشور حقوق مشتری
🔸️مشتری حق دارد درمحیطی دوستانه وسالم،درارتباط با پیشخوانهای فراپیشخوانباشد
🔸مشتری حق داردتاپیش ازثبت سفارش ،بتواند اززمان وهزینه ارسال سفیر درخدمات مختلف مطلع شود
🔸مشتری حق دارد درهنگام ثبت سفارش ،شیوه پرداخت هزینه خود را انتخاب نماید
🔸مشتری حق دارد ازهویت سفیران مطلع باشند
🔸مشتری حق دارد مطابق با چهارچوب های مقرراتی ازسوی فراپیشخوان درصورت خسارات وارده ازسوی سفیران درخواست جبران خسارت نماید
🔸مشتری حق دارد مطابق قوانین فراپیشخوان نوع شیوه پرداخت را خود انتخاب نماید
🔸مشتری حق دارد هرلحظه از وضعیت اعزام سفیر مطلع شود
🔸مشتری حق دارد درصورت عدم رضایت از خدمات دریافت شده شکایت خود را ازطریق درگاه های فراپیشخوان ثبت و پیگیری نماید.
مدیرعامل و بنیانگذار
سعید شبانیان